otrdiena, 2011. gada 22. februāris

Sper soli, nevis soli un tad sper.



  • Vakar es aizmigu vannā. Atkal. Haha. Laikam nedrīkstu iet nogurusi sevi lutināt ar siltumu. Bet es nespēju pretoties karstai vannai, īpaši tad, ja visu dienu esmu salusi.
  • Ievads reklāmā ir foršs priekšmets :) lai gan man vēl joprojām ir grūtības izdomāt, par ko taisīt plakātu ar nosaukumu "Par putnu tiesībām" --> idejas?
  • Man beidzot ir jāsakārto sava istaba, te ir TĀDS bardaks, ka bail.
  • Mani mati mani sāk pievilt, vairs nav tik ģeniāli taisni kā bija, ziema viņus samaitā. Par elektrizēšanos vispār nav vērts runāt.
  • Forši forši forši, skolā man patīk, nu labi, nav tā, ka mēs nenormāli inteliģenti mācītos un tā, bet man patīk. Un tas ir galvenais. Man ļoti tīk, ka mums saka visādas reklāmistu mājas lapas, kuras ir jāskatās un jāpēta, kā arī jālasa žurnāli, jo mums ir arī tāds priekšmets kā žurnālistika.
  • Man beidzot ir jāatrod kursa darba tēma, ak.
  • Es to izdarīju, pieteicos ERASMUS programmai, ja tikšu, tad domāšu, vai braukšu.

Lai jums jauka diena :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru