ceturtdiena, 2010. gada 18. novembris

Presīte.

Apsolos rīt neko neēst un dzert tikai ūdeni, lai attīrītu savu organismu no lielā junk food daudzuma. Nopietni, pēdējo divu dienu laikā mana vienīgā pārtika ir bijusi konfektes, šokolāde, kūka, zefīri, čipsi, želejkončas, karameles. Man ir slikti. Drusku. Un sajūta, ka esmu nīlzirga lieluma vēderu uzaudzējusi. Fui. Un jā, man sāp presīte un muguras muskuļi no vakardienas dejošanas, tas gan ir jauki, ir sajūta, ka kaut kas ir darīts. :)

Smieklīgi, bet es šodien iegāju vannā un tur aizmigu :D nekad tā nebija bijis- nogurums vainīgs, tad izdomāju pačučēt kādas 3h, kas, protams, izvērtās par 5h. Bet nekas, vismaz tagad es jūtos daudz maz ne-miegaina. Un man bija smieklīgs sapnis. Ha.

Beidzot ar ģimeni visi kopā bijām kino uz filmu "Nejaukais es" (Despicable me), lai gan viņa nestāv klāt tādām filmām kā Ice Age un Cars, tad tomēr arī biji ļoti jauka un diez gan smieklīga. Mazie dzeltenie monstriņi bija super mīlīgi ^^ Bija jauki visiem tur sēdēt un iepazīstināt vecākus ar mūsdienu jaunatnes izklaidēm :D

Lielākais pēdējo dienu atklājums- cilvēki ātri mainās.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru