svētdiena, 2010. gada 28. novembris

Supervaroņi.

Esmu atpakaļ no nometnes "Supervaroņi".
Ak, jūs pat iedomāties nevarat, cik bija labi, esmu laimīga!
No praktiskām lietām:
Mums bija Supervaroņu ballīet ar tērpiem, es biju Betmena sieva :D haha. Bija jautri. Izcilākais tērps- čalis, kurš bija ielīdis matracī :D tas bija ģeniāli, tik smieklīgi skatīties uz staigājošu matraci. Bija arī sporta un komandu spēles, jā, bija riktīgi jauki, piemēram, bija jāaptaisa ola tā, lai, to nometot no balkona, tā nesaplīstu (: mums nesaplīsa. Arī izskrējāmies utt. Ēdināšana bija izcila, es vakariņas nemaz neēdu, jo nespēju vairs :D goda vārds- ēst deva DAUDZ un GARŠĪGI. Gulējām maz, es biju aizpampusi šorīt. Bet nu, visi tādi bija.
No garīgām lietām:
Aaaaa, Dievs ir tik absolūti un pilnīgi labs un žēlīgs. Dievkalpojumi un garais slavēšanas vakars bija manas mīļākās nometnes daļas. Jā! Vārds bija gan par attiecībām, gan "viltīgajām lapsiņām", gan pašnovērtējumu... vispār viss trāpīts desmitniekā. Nu jā, bet slavēšana katrā ziņā bija visas nometnes nagla. To nav iespējams izstāstīt. Ak! Es mīlu Jēzu. Viss. Tas ir svarīgākais, kas bija jāpasaka, pārējo slinkums ietērpt skaistos vārdos.
P.s.izdzēsos no facebooka, varat mani tur nemeklēt :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru