pirmdiena, 2010. gada 6. decembris

Laurai viss ir labi.

Jā, es jūtos lieliski :) smaidu, šodien skolā staroju :) man patīk būt laimīgai, tā ir labākā sajūta pasaulē. Sāk pat sniegs patikt, īstenība ārā ir jauki, nu labi, ir auksti un traļi vaļi, bet tas dzestrais gaiss- mmm- baudu. Vēl joprojām jūtu vēlmi pēc pastaigas mežā :) nu tādas garas, viena pati, kopā ar Dievu, protams. Jūtos svētīta, jo rīt ar kursabiedreni eju uz teātri :) un man nav jāmaksā, ak, jūtos kā izlepis Dieva bārns, ha.
Šodien dejošanā mūsu brutālā kustība, kur puiši met meitenes zemē nedaudz nomainījās :) es apsolos iemācīties uzlēkt uz Armanda tā kā vajag, tā skaisti, pielipt viņam klāt, noturēties 3 sekundes, un tad ļaut, lai viņš mani iemet dubļos. Jums ir jābūt Ziemassvētku koncertā kaut tik tāpēc, lai to redzētu :):)
Nedaudz satrauc piektdienas aktiermeistarības eksāmens, ceru, ka būs labi, citādi nemaz nevar būt :)
Smaids un bučas jums :)
P.s.mana pēdējā laikā lādēto bilžu stabilā topa augšgalā ir mežs, kurā iespīd gaisma. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru