pirmdiena, 2010. gada 5. jūlijs

Gauja.

Pēdējās trīs dienas pavadīju Gaujā. Man tik ļoti patīk tur vienkārši būt. Tik tiešām- būt un neko nedarīt. Iet uz pludmali un gulēt saulē, ņurkot zem ūdens un kārtējo reizi iedomāties, ka es esmu nāriņa. Braukt ar zaļu koka laivu pa ezeru un plūkt dzeltenās ūdensrozes. Gribēt aizairēt uz kādu salu un atklāt, ka tas ir kārtējais privātīpašums, uz kura es nedrīkst pat kāju spert. Tas gan atmaksājās, jo es nodegu saulē un man viss vēl tagad bišku sāp, bet nekas- gan pāries. Patika ēst tēta gatavotu ēdienu, kaut kā sen nebija tas sanācis. Skatīties filmas.
Jā, pēdējo trīs dienu laikā esmu noskatījusies trīs lieliskas filmas- How to lose a guy in 10 days, Down with love, 28 days. Pirmā bija anormāli smieklīga, otrā bija smieklīga+ smukas drēbes varēja apskatīt visas filmas garumā, trešā bija nopietnāka un lika padomāt+ ar manu mīļāko aktrisi galvenajā lomā. Viņai visas filmas ir lieliskas.
Nu jā, vispār man šobrīd ir liels slinkums rakstīt, tas tā- īsumā.

Dziema, kas jānoklausās: Fyfe Dangerfield - She's Always A Woman.


4 komentāri:

  1. man šķiet, ka tās dzeltenās nav ūdensrozes, ja es tās pašaa domāju. bet nekad neesmu zinājusi, kā viņas sauc :D

    man ļoti, ļoti patīk tā nāriņas ideja

    AtbildētDzēst
  2. Nu, viņas visi parasti tā sauc :D

    Es par to iedomājos praktiski 80%, kad esmu zem ūdens ^^

    AtbildētDzēst
  3. es sameklēju - tā ir dzeltenā lēpe :D

    bet ūdensroze tomēr skan skaistāk un tajā teikumā par laivu iederas daudz labāk

    kopš kura laika tev ir laiva?

    AtbildētDzēst
  4. Lēpe? Tas izklausās lempīgi, jā, roze ir skaistāk ^^

    Jau kādu mēnesi :) tā ka jūs arī varēsiet izbraukt ar viņu! Ja brauksim uz Gauju :)

    AtbildētDzēst