trešdiena, 2010. gada 15. septembris

Not the things you do makes you tired, but the things you don't do.

Sākumam es gribu palielīties- biznesa komunikācijās (angļu valodā) es ne tikai tiku labākajā grupā, bet man arī bija labākais rezultāts visā kursā. Ha. Smieklīgi. Es jau zinu pāris čaļus, ka ir gudrāki par mani angļu valodā, bet tomēr prieks, ka mistiskā kārtā mans tests parādīja mani no ģeniālas puses (pat ja tā nemaz nav). Bet ir forši dzirdēt, kā visi nedaudz šokējas, cik darba lapas ir sarežģītas, bet es tikmēr pie sevis domāju- nu jā, tieši tā pat kā pie Boreišas, tikai viss notiek daudz daudz lēnāk.
Vakar sajutos ļoti nogurusi, filozofija mani nogurdināja, es nemaz negribu domāt par to, cik mums tur sasodīti daudz jālasa. Iesāku "Sofijas pasaule", pagaidām tīri interesanta. Es ceru, ka nenonākšu tajā vietā, kur skolotāja teica, ka ar cīņām varēsim tikt tālāk, gribu, lai man visa grāmata liekas interesanta. Vispār kopumā šķiet, ka visi pasniedzēji to vien dara, kā liek mums lasīt, lasīt un vēlreiz lasīt. Par daudz jau.
Vēlāk filmējām otro daļu reklāmai, nepatika rezultāts, pārfilmēsim. Aaaa, tas nav nemaz tik aizraujoši kā domāju :D reāli nogurdina kadru ķeršana, bet tas ir varbūt tāpēc, ka pārējie to neuztver tik nopietni kā mēs ar Artūru.
Vakarā man bija teātra mēģinājums, tas gan bija tik foršs ^^ es biju laimīga satiekot visus tos cilvēkus- beidzot nekādas smēķēšanas, runu par iedzeršanu un lamuvārdu katra otrā teikuma beigās!!! Jes! Smējos par zīmuļu kaujām Toma un Elija izpildījumā http://www.youtube.com/watch?v=XNBqYtga8Es&feature=sub (jā, man ir tāda pati zīmuļu maska, tikai dzeltena) :D Dāvids arī nebija labāks Aktiera lomā :D man bija ļoti jautri.
Šorīt uzrakstīju eseju "Katra mūsu kustība ir mūsu dvēseles kustība" (neverbālās komunikācijas vajadzībām). Vai nu es ilgi nebiju rakstījusi esejas un biju aizmirsusi kā veiksmīgi liet ūdeni vai arī man nebija iedvesmas un tāpēc tas process vilkās tik ilgi, bet es tomēr uzrakstīju (:

P.s. Ja kādam mājās ir Maijas Kūles un Riharda Kūļa sarakstītā grāmata "Filosofija", vai nevarētu man viņu aizdot?

3 komentāri:

  1. man patika: "tikai te viss notiek daudz lēnāk" :D
    Es arī tā jūtos :D
    es klausījos klausījos un tad pieķēru sevi pie domas, ka Lagzda būtu divreiz vairāk jau parādījusi un pastāstījusi.

    Lasīšana ir forša.
    un esejas virsraksts izklausās labi pats par sevi. Jums bija dots viņš, vai tu to izdomāji?

    AtbildētDzēst
  2. Man arī viss notiek lēni un bez enerģiskuma. Ļoti bieži sevi pieķeru pie domas, ka domāju ne pa tēmu.

    Es arī gribu rakstīt esejas un lasīt.

    Es Sofijas pasauli esmu lasījusi bišķiņ, tā taču ir bērnu grāmata! :D

    AtbildētDzēst
  3. :D nu jā, es izpildu uzdevumu un tad sēžu un domāju, kad beidzot lasīsim. Pie Boreišas es stresoju, ka tik ātri nevaru izpildīt.

    Nu nē, mums iedeva to virsrakstu :)

    :D tā nav bērnu grāmata, tur ir iekšā vai nu filozofijas būtība vai vēsture, vai vēl sazin kas. Bet tas ir tā kā romāns.

    AtbildētDzēst