pirmdiena, 2010. gada 2. augusts

Vēl daudz kur augt.

Man vēl tik daudz kas jāiemācās. Man ir jāspēj izmainīties. Es zinu, ka ne vienmēr veidoju pareiza veida attiecības ar ģimeni. Mēdzu būt pārāk asa, ignoranta, noslēgta, nejauka un mīlestības neizrādoša. Bet es ticu, ka Dievs mani maina, jau tas vien, ka es to apzinos un gribu mainīt ir daudz. Dievs lūdzu palīdzi man veidot pareizas, stabilas, mīlošas un tuvas attiecības ar ģimeni.
Paldies Tev!

Un šodien es pavadīju lielisku dienu pie Elīnas :) ^^ spēlēju klavieres un ģitāru, daudz runājām, sākām pierakstīt savu sapni kladē (jā, tas ir liels un pārdrošs sapnis, bet Dievam nekas nav neiespējams). Viņa ir tik ļoti forša :) riktīgi izrunājāmies un izsmējāmies. Un es tiku pie skaistām saulespuķēm. ^^ jā, diena izdevusies.

Un vēl kas- es tiku budžētā :) tātad jāgatavojas cītīgām mācībām.


2 komentāri:

  1. Apsveicu, apsveicu, apsveicu! Malacis.
    Man prieks, ka mēs visas tādas gudras :*

    AtbildētDzēst
  2. :) vai ne- visas pa budžetiem (nu labi- tev nav budžeta vietu, bet toties skola ūber kruta). Tik jauki ^^ :*

    AtbildētDzēst