piektdiena, 2010. gada 1. oktobris

Dzimšanas diena.

Šodien skola svinēja savu dzimšanas dienu un informācijas centra atklāšanu :) tas nozīmē to, ka 11:30 vestibilā bija svinīgā daļa ar sarkanās lentes pārgriešanu un lielās kūkas ēšanu (jap, tieši tā- kūkas ēšanu). Muhaha, es tiku pie diviem gabaliņiem ^^ kūka bija diez gan garšīga, tik žēl, ka man negaršo kokosriekstu skaidiņas tortēs, tad būtu pavisam izcili :)
Neverbālā komunikācija kā vienmēr bija interesanti aizraujoša :) esmu procentuāli spēcīgāks vizuālists. Jap. Ja, cenšoties kaut ko atcerēties, cilvēks skatās uz augšu pa diagonāli, tad viņš ir vizuālists, ja pa labi vai pa kreisi, tad audiālists, bet ja pa diagonāli uz leju, tad- kinestētiķis, bet, ja uz leju pa diagonāli uz otru pusi, tad neatceros kā to sauca :D bet tāds cilvēks runā ar sevi. Super jaukas nodarbības :)
Informācijas fiksēšanas un interpretēšanas praktikums, kā vienmēr vilkās un nevarēja sagaidīt savu galu. Diez gan neinteresants priekšmets, vai arī mums vienkārši nesapas domāšanas veids ar pasniedzēju :)
Un tad bija mana pirmā aktiermeistarības nodarbība pie Katrīnas Pasternakas :) bija jokaini dzirdēt viņas balsi dzīvē, nevis pa TV. Vispār kopumā viņa ir tik pat jauka kā TV ekrānā :) janvārī mums pa grupām būs jārāda iestudētie lugas fragmenti. Kaut kad semestra vidū jāsagatavo prezentācija par sev tuvu tēmu, jāprezentē, un mūs filmēs, lai mēs vēlāk varētu apskatīt ierakstu un labot savas kļūdas :) un būs vēl jāuzraksta pārspriedums par lugu pēc izvēles :) vispār viņa šķita jauka. Cik sapratu- mums būs daudz jārunā. Hm. Un tā kā viņa vairākas reizes kā par piemēru minēja savu 17 gadus veco dēlu, kurš mācās 12.klasē, tad man tagad gribas ar viņu iepazīties :D ha. Un viņas meita ir mācījusies Anglijā baletu dejot! Tik forši :)
Vispār šodien man ir jāiet agri gulēt, jo rīt jau 6:45 jābūt vēlēšanu iecirknī 6.vsk. :)

P.s.ko man ņemt kā tēmu aktiermeistarības prezentācijai?

P.p.s. man mājās ir tik auksti, ka es pamostoties un aizmiegot atrodos pilnībā ar visu seju zem segas ar diviem džemperiem un zeķēm.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru