sestdiena, 2010. gada 23. oktobris

Pastāvēšanas piestāvēšana.


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, es esmu tik ļoti laimīga. Šodien bija Puzzles izrādes. Zāle bija pārbāzta abas reizes, cilvēki sēdēja uz zemes un trepēm, viņu bija tūkstošiem. Gluži kā 1.Korintiešiem 13.nodaļā ir rakstīts, ka mīlestība apklāj visu, tieši tas šodien notika ar mums. Tāda Dieva vadība un varenība valdīja. Jūs pat iedomāties nevarat. Es esmu tik laimīga un pateicīga par katru cilvēku, kas tur bija, gan skatītājiem, gan mums- aktieriem. Viss bija tik izcili. Pašu spēkiem tas NEBŪTU iespējams. Es esmu tik ļoti laimīga par saviem draugiem, īpaši Rebeku, viņa ir tik lieliska. Ai. Es tagad vienkārši sēžu, smaidu un klausos http://www.youtube.com/watch?v=ApKJxx95_MA&feature=player_embedded#!

Lai kas arī nenotiktu- vienmēr uzticieties Dievam!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru