svētdiena, 2010. gada 24. oktobris

Māksla.

Es šobrīd tik pat labi kā mana māsa arī varētu būt RDMV skolniece, jo šonakt aptuveni 8h palīdzēju viņai ar skatei nepieciešamo mājasdarbu sagatavošanu. Ha. Kāpēc? Nezinu, jo viņa viena netiktu galā ar to kvantumu un es arī gribēju pabaudīt mākslas mokas. Jā. Bet bija forši, ja neskaita to, ka man tagad sāp mugura un ceļi, toties to kompensēja aptuveni plkst.2:00 paņemtā kakao pauze. Vispār būtu forši, ja manā skolā mūs arī tā mocītu ar mākslu. Es pat nesaprotu, ko mēs tur tik ilgi varējām darīt. Reāli es sataisīju tikai Lekorbizjē (izklausās pēc kūkas), rudens parejas sagriezu un salīmēju, pāris lapas sataisīju kladē un uztaisīju titullapu mapei. Tas arī viss, bet tās bija veselas 8h!
Ai, jāiet gulēt, rīt brīvdiena, bet agri jāceļas- jāmācās un jābrauc pēc zābakiem.
Arlabunakti.
Bučas.
Svētīti :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru