piektdiena, 2010. gada 15. oktobris

Ir svarīgi, kā tu izvēlies pavadīt savu laiku.

Es jūtos labi. Esmu laimīga. Mācos sadalīt pareizi prioritātes :) Šodienas Puzzles mēģinājumā, pēc pārējo vārdiem, biju lieliski izcils zīmulis. Un, lai gan tas nav viegli, visu laiku tur būt, kad šķiet, ka progresa nav, tomēr es zinu, ka caur to kaut kas arī mūsos mainās, un ne velti tāds projekts tiek veidots- tam ir mērķis, kaut viens glābts cilvēks, arī tas ir tā vērts :)

Dāvids super ātrumā šodien norepoja Lecrae dziesmu, žēl, ka es neatceros dziesmas nosaukumu, gribētu paklausīties, bet visnotaļ iespaidīgi tas bija :) un jā, mēs šodien daudz smējāmies.

Šodien tiku pie klavierēm, spēlējot man ieliecās galva uz sānu, kas, pēc neverbālās komunikācijas secinot, nozīmē īpašu ieinteresētību. Jāatzīst, ka es patiešām baudu spēli, skaņu un taustiņu pieskārienus, lai cik amizanti tas arī neizklausītos.

Ai, es jūtos labi, vienkārši ir labi, nekad nekad negribu to pazaudēt :)

Māsai, par palīdzību manos skolas darbos, apsolīju viņai palīdzēt taisīt planšetes, bet tā kā viņa ir kreile, tad izskatās, ka es nevarēšu palīdzēt, jo labročiem mainās visi leņķi, tad nu laikam man būs jāmēģina sajaukt viņai rudens toņi krāsu paletei, izklausās viegli, bet nemaz nebūs, jo man ir pāris konkrēti toņi, kuri būs jāatrod. Ak! Tas būs darbietilpīgi.

Un pēdējā laikā es tik ļoti alkstu gleznot. Jāuztaisa viens darbiņš Agnesītei, jā, kāds apsolījums vizuālā noformējumā :)

Mani pēdējie ieraksti ir tik ļoti nestrukturizēti, ka paliek kauns, bet nu nekas, galvenais, ka doma skaidra :)

Neiznieko savas dienas, padomā kā dēļ tiešām ir vērts dzīvot. Vai tiešām tā ir karjera, pašattīstība, dienas pārpildīšana ar kaut ko, kam reiz tik un tā pienāks gals. Tikai apdomā.

Svētītu dienu :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru